İçerik Pazarlaması Nedir? Şirketinize Katkısı Ne Olur?

İçerik Pazarlaması Nedir? Şirketinize Katkısı Ne Olur?

Başarılı içerik oluşturma işinizin ideal hedef kitleye pazarlanması söz konusu olduğunda özündedir. Tüm içerik pazarlamanızı oluşturmak için şirket içi bir pazarlama ekibi kurmaya yatırım yapmak daha kolay, daha hızlı ve daha uygun görünebilir.
Ancak pazarlama stratejinizde yüksek kaliteli içerik elde edilmesini sağlamak, dış kaynak içeriği pazarlaması size şirket içi pazarlama departmanınızdan daha yüksek kaliteli içerik üretmeniz için uzmanlar sunabilir.
Kendi içerik oluşturmanızı yapmak için istekli olabilirsiniz çünkü markanızı sizden daha iyi kim tanıyor, değil mi? Aslında, birçok şirketin şirketlerinin hedeflerine uygun başarılı içerikler oluşturmak için zamanı yok.
Dış kaynaklı bir içerik pazarlama ajansına veya uzmanına yatırım yapmak, işletmenizin işletmenizi genişleten kaliteli içerikler ortaya koymasini sağlayacaktır. Sonuçta, içerik şunları yapmalıdır:

  • hedef kitlenizi çekmek
  • müşteri adayları ve dönüşümler oluşturma
  • insanları harekete geçmeye çağırmak
  • ve geliri artırmak.

İçindekiler tablosu

İçerik Pazarlamasını Dış Kaynak Olarak Kullanmak Ne Anlama Gelir?

Dış kaynak içerik pazarlaması, şirketinizin içerik pazarlamasının belirli öğelerini yürütmek için harici bir pazarlama ajansı veya serbest çalışan işe almaktır. Hedef kitlenize ulaşmak için çeşitli iletişim ve medya kanalları vardır ve bir kişinin tüm görevleri tamamlaması gerçekçi değildir.
Animasyonlara, blog gönderilerine, video içeriğine veya sosyal medya yönetimine ihtiyacınız varsa, profesyonel bir animatör, uzman içerik yazarı veya sosyal medya yöneticisi önemli içeriği verimli ve etkili bir şekilde ortaya koymanıza yardımcı olacaktır.
Bu pazarlama görevlerini uzmanlara dış kaynak sağlamak, işletmenizin optimum sosyal yardım ve marka bilinirliği elde etmesine yardımcı olacaktır. İşletmenize, sektörünüze ve pazarlama stratejinize bağlı olarak, dış kaynaklı içerik pazarlama türü farklı olacaktır.

Kaç Şirket Pazarlamalarını Dış Kaynak Olarak Kullanıyor?

Semrush tarafından yapılan bir ankete göre, B2B şirketlerinin% 30’u içerik pazarlamalarının bileşenlerini dış kaynak olarak kullanıyor. Aynı ankete göre, çoğu işletme diğer içeriklerden daha fazla içerik yazmayı dış kaynak olarak kullanıyor.
Dış kaynak metin yazarlığı hizmetleri çok popülerdir, çünkü birçok işletme şirket içi bir metin yazarı çalıştırmanın buna değmeyeceğini bulur. Neden? Birçok işletme, pazarlama stratejileri için web siteleri için blog gönderileri veya sosyal medya yazılı içeriği gibi yalnızca az miktarda yazılı içeriğe ihtiyaç duyar.

İhtiyacın var mı? |

Kendi özel gereksinimlerinize göre projeniz için en alakalı ajansları keşfedin.
Bir ajans bulun!
İyi ki dış kaynaklı içerik yazarları veya serbest çalışanlar genellikle saatlik ücret veya kelime başına bir ücret alır. Başlangıçta, miktar aşırı görünebilir, ancak uzun vadede yüksek kaliteli içeriğin yayınlanmasını sağlarken işletme paradan tasarruf edecektir.
CMI’ya göre, markaların yaklaşık% 70’i işe alım yapıyor dış kaynaklı içerik pazarlaması şirketin hedeflerine tam olarak uygun birinci sınıf içeriği gerçekleştirmek.
İşletmeler, içerik yazarlarına veya serbest çalışanlara dış kaynak sağlayarak pazarlama bütçelerini en aza indirirken, pazarlama stratejinize ve hedeflerinize ulaşacak içerik yazma deneyimine ve becerilerine sahip yazarlarla işbirliği yapabilir.

İçerik Oluşturmayı Ne Zaman Dış Kaynak Kullanıyorsunuz?

Bir işletme sahibi olarak, şirketin başarılı içerik pazarlaması üretmesini sağlamaktan siz sorumlusunuz.
Pazarlama planınıza bağlı olarak, ara sıra bir kampanya veya pazarlama stratejisi üzerinde çalışmak için bir video editörüne veya metin yazarına ihtiyacınız olabilir. Yine de, belki de içerik pazarlama ihtiyaçlarınızı gerçekleştirebilecek dahili çalışanlarınız yok. Bu nedenle, içerik oluşturmanızı dış kaynak olarak kullanmanıza yatırım yaparsınız.
Belki de içerik oluşturmak için tam zamanlı bir çalışanı işe alacak bütçeniz yok. Neyse ki, bir içerik pazarlama ajansının dış kaynaklanması, serbest yazarlar gibi uzman içerik oluşturuculara hızlı ve profesyonel bir şekilde kaliteli içerik üretmenizi sağlayabilir.
Bu, yalnızca haftalık veya aylık içeriğe ihtiyaç duyduğu için çalışan tam zamanlı yazarlara kıyasla paradan tasarruf etmenizi sağlar.
İçerik pazarlamasını dış kaynak kullanmanın ana nedeni, içerik oluşturmak için yeterli zamanınız olmasıdır. Zaman değerlidir ve iş dünyasında zaman paradır.
İçerik pazarlama hizmetlerini dış kaynak olarak kullandığınızda, çalışanlarınızın diğer önemli görevler için zaman ayırmasına izin verirsiniz. Şirket içi ekibiniz daha sonra pazarlama stratejisi ve temel faaliyetler işletmenizi yürütmek için gerekli olan.

İçerik Üretimini Nasıl Dış Kaynak Kullanıyorsunuz?

İşletmenizin bir pazarlama ajansına hangi pazarlama faaliyetlerini dış kaynak sağlayacağına karar vermeden önce, bir kapsamlı içerik pazarlama stratejisi dış kaynak için neye ihtiyacınız olduğunu öğrenmek için.
Bir pazarlama stratejisi geliştirerek, dahili olarak neler yapılabileceğini ve dış kaynaklı bir içerik oluşturma platformu tarafından hangi yönlerin daha iyi yürütüleceğini değerlendirebilirsiniz.
Çeşitli yönleri vardır dijital pazarlama içeriği sosyal medya gönderileri için yazılı içerik, arama motoru optimizasyonu (SEO) ve düzenli blog gönderileri için metin yazma, içerik fikri, video oluşturma ve düzenleme veya illüstrasyonlar ve animasyonlar gibi dış kaynak kullanmak isteyebileceğinizi.

İhtiyacın var mı? |

Kendi özel gereksinimlerinize göre projeniz için en alakalı ajansları keşfedin.
Bir ajans bulun!
İçerik pazarlamanızın bileşenlerini değerlendirmenin etkili bir yolu, yatırım getirisi (yatırım getirisi) analizidir. Her görevin yatırım getirisini temel aarak, hangi dijital pazarlama yönlerinin yatırım yapmaya değer olduğunu belirleyebilirsiniz. Düşük yatırım getirisi görevleri varsa, bunları stratejinizden çıkarmanız gerekir. Yüksek yatırım getirisi görevleri ana odak noktanız olmalıdır.
Dahili çalışanlarınızın etkili bir şekilde yapamayacağı veya size gereksiz para ve zamana mal olamayacağı pazarlama görevleri olduğunu varsayalım. Bu durumda, bu pazarlama görevlerini bir pazarlama ajansına dış kaynak olarak kullanabilirsiniz.

dış kaynak içerik pazarlama süreci

Hangi pazarlama görevlerinin dış kaynaklı olması gerektiğini ve özel bütçenizi planlayıp, uzman bir serbest çalışan için araştırma yapabilirsiniz.
Çoğu işletme, SEO, deneyim yazma stili ve uzman yazma becerileri gibi optimum pazarlama hedeflerine ulaşacak içerik üretmek için dış kaynaklı bir yazara ihtiyaç duyar.
Özel sektörünüzde deneyime sahip birkaç farklı dış kaynaklı yazar ve pazarlama planınızın hedeflerine uygun bir portföy seçin.
Ardından, hizmetlerine yatırım yapmaya karar vermeden önce stillerini ve becerilerini değerlendirebilmeniz için potansiyel yazarlardan yazılı bir örnek isteyin. Örneğin blog gönderisi veya sosyal medya gönderisi olarak yayınlayacağınız bir şey olduğundan emin olun.

Şirket Stili Kılavuzu Oluşturma

Örneklerini tamamlamadan önce serbest içerik yazarına göndermek için bir stil kılavuzu derlemek çok önemlidir. Şirket tarzı bir kılavuz, yazılı parçalarınızdaki tüm temel öğeleri içerir.
Bu, metnin tonunu, kullanılan dilbilgisini, parçanın amacını, herhangi bir anahtar kelimeyi ve cümle uzunluğunu içerir. İçerik yazıcısının doğru bir örnek yürütmek için ihtiyaç duyduğu stil öğelerini ekleyin.
Stil kılavuzu, dış kaynaklı içerik yazma markanızın kimliğinin geri kalanıyla ve şirketin birleşik pazarlama sesiyle ilişkilidir.
Örneği beğenmeseniz bile, serbest çalışan yazarınıza her zaman numune üzerinde çalışmak için harcadıkları çaba ve zaman için ödeme yapmalısınız.
İçerik oluşturmanız için ideal yazıcıyı bulduğunuzda, hizmetlerine ne sıklıkta ihtiyaç duyacağınızı belirleyebilir, gerçekçi bir zaman dilimi belirleyebilir ve yazarla serbest bir sözleşme imzalayabilirsiniz.

İçerik Yazmayı Dış Kaynak Olarak Kullanmalı mısınız?

Dış kaynak içeriği yazma yeni fikirler getirerek, yeni müşteriler çekerek ve yazma görevlerini hızlı bir şekilde tamamlayarak genel içerik çıktınızı olumlu yönde etkileyebilir. Ayrıca, içerik yazmayı dış kaynak olarak kullanma, işletmeniz için bir yazara tam zamanlı bir iş sunmaktan daha uygun maliyetlidir.
Diğer temel iş hedeflerine odaklanmak için zaman kazanmak istiyorsanız, kapsamlı bir içerik stratejisine sahip olmakve etkili bir içerik süreci, o zaman dış kaynaklı bir yazıcı gitmek için yoldur.

Dış Kaynaklı Metin Yazarlığı’nın Faydaları

Birçok avantaj, içerik pazarlamanızı dış kaynak olarak kullanmaközellikle dış kaynaklı metin yazarlığı. Dış kaynak içeriği yazma, işletmenize yeni bir bakış açısı ve profesyonel bir set getirebilirf içerik pazarlama stratejinize beceriler.

Profesyonel yazarların güçlü fikirleri vardır

Serbest yazarlar birçok farklı marka ve işletmeyle çalışarak onlara genel pazarlama kampanyalarınızı ve hedeflerinizi geliştirebilecek benzersiz bir beceri seti sunmuşlardır.
Bu yazarlar, gelişmiş tanıtım içeriği, marka bilinirliği ve işletmenize daha fazla trafik çekmek için yeni fikirler ve hedefler getirebilecek özel sektörünüzün uzmanlığına sahiptir.

İçerik yazarları daha fazla içerik yayımlamanıza yardımcı olabilir

İçerik yazarları her gün içerik yazar. Dış kaynaklı bir içerik yazarına sahip olmak, işletmeniz için yalnızca bir pazarlama işlevine odaklanacaktır – yazma. Bu, işletmenizin pazarlama stratejinize bağlı olarak daha fazla içerik yayınlayacağı anlamına gelir.

Dış kaynak metin yazarlığı daha fazla esneklik sunar

Pazarlama planınıza veya kampanyalarınıza bağlı olarak, yüksek hacimli içerik oluşturmanız gerektiğinde kaliteli içerik üretmek için bir metin yazma ajansı kiralayabilirsiniz.
Bir ajans kiralayarak, projelerin konu uzmanlığına göre farklı içerik yazma ihtiyaçları üzerinde çalışan birden fazla kişiye sahip olma esnekliğine sahip olabilirsiniz.

Dış kaynak metin yazarlığı pazarlama bütçenizi en aza indirir

Tam zamanlı bir yazar işe almak zorunda kaldıysanız, avantajlarla bir maaş ödemeniz ve yazarı eğitmek için zaman ve para yatırmanız ve pazarlama bütçenizi artırmanız gerekir.
Hizmetleri için yalnızca işletmenizin içeriğe ihtiyacı olduğunda serbest çalışan bir içerik yazarı işe alarak ödeme yapmanız gerekir. Neyse ki, çoğu yazar kelime başına ücret alır, bu da ihtiyacınız olan şey için bütçe olabileceğiniz anlamına gelir.

Dış Kaynaklı İçerik Pazarlaması Hakkında Son Düşünceler

Genel olarak, dijital pazarlama iş dünyasında, kaliteli içerik üretmek, iş amaç ve hedeflerinizin önemli bir parçasıdır. Dış kaynak pazarlaması içerik pazarlamasını başarıyla yürütmek için size uzman hizmetler ve güçlü fikirler sunar.
Birçok pazarlama ajansı, pazarlama stratejinizi verimli ve etkili bir şekilde elde etmek için işletmeniz için metin yazarları gibi serbest içerik oluşturucular sunar.

Yorum Yap
0 Yorum yapan