Sayfada SEO Kılavuzu | Sayfada SEO Sözlüğü

Sayfada SEO Kılavuzu | Sayfada SEO Sözlüğü

Sayfa içi optimizasyon SEO’da çok önemli bir adımdır ve sitenizin SP’ler içinde daha üst sıralarda yer almasında önemli bir rol oynayabilir. Sadece süper basit değil, aynı zamanda sıralamaları geliştirmek için hızlı ve etkili bir çaba da olabilir. Özellikle, arama sonuçlarından birini sayfalamak için biraz itmeye ihtiyaç duyan düşük asılı meyve anahtar kelimeleri için önemlidir. Aşağıdaki en önemli sayfa içi önemli sekiz hususun sekizini keşfedin:

Başlık Etiketleri

Bu, her web sayfasının üstbilgi bölümünde bulunan HTML etiketidir. Başlık etiketleri tarayıcı penceresinde ve arama sonuçlarında tıklanabilir bağlantı olarak görülebilir. Tek başına, başlık etiketinin organik sıralamalar üzerinde çok fazla etkisi yoktur. Ancak, Google ve kullanıcı için, web sayfasının bağlamı ve konusu hakkında ilk içgörü sağlar. Ancak kötü yazılmış, eksik veya yinelenen bir başlık etiketi SEO’nuzu olumsuz etkileyebilir, bu nedenle bunu optimize etmek çok önemlidir.

Meta Açıklaması

Genellikle SERP’ler meta açıklaması ve etiketleri içindeki sayfanın başlığının altında görüntülenir, sayfanın ne hakkında olduğu ve kullanıcıyı ikna etmesi gerektiği hakkında ilk açıklamayı sağlar. Google, meta açıklamaların sıralamalara yardımcı olmadığını belirtse de, birçok faydası olduğunu gösteren kanıtlar vardır. Bunlar arasında tıklama oranının iyileştirilmesi, sonucun kalitesi ve web sitenizin sunduğunun gösterilmesi yer almaktadır.

E-A-T

E-A-T, Google tarafından bir web sitesinin içeriğini değerlendirmek için kullanılan bir çerçevedir ve Uzmanlık, Yetkililik ve Güvenilirlik anlamına gelir. İçeriğinizin kalitesi ne kadar iyise, sıralama da o kadar iyidir. Görünürlük ve yüksek kaliteli içerik arasındaki ilişki ile arama sonuçlarında kanıt görebilirsiniz. Korelasyon göz ardı edilemez ve bu nedenle E-A-T’nin SEO stratejinize entegre edilmesi gerektiğini vurgular.

Başlık

İlgi çekici bir başlık, BIR kullanıcının SERP’lerde sizden geçmesi veya içeriğinizi okuması arasındaki farkı yaratabilir. Başlığınızın öne çıkması, okuyucuyu aramada iyi performans göstermesi için ikna etmesi ve heyecanlandırması gerekir. Çok temel bir öğe, ancak sitenize önemli miktarda trafik çekebilecek bir öğe.

Görüntü Optimizasyonu

Resimler, kullanıcıların dikkatini çekmek ve web sayfalarınızın daha çekici görünmesini sağlamak için harika bir yoldur. Ancak, doğru şekilde optimize değillerse web sitenizi yavaşlatabilir ve sayfa hızı bir sıralama faktörüdür. Optimize edilmiş görüntüler, Google Görsel Arama’da gösterdiklerinde ek sıralama fırsatları sağlayabilir. Ayrıca daha iyi bir kullanıcı deneyimi sağlar ve sayfa yükleme sürelerini iyileştirir.

Anahtar Sözcük Yamyamlaştırma

Sitenizde aynı anahtar kelimeyi hedefleyen birden fazla sayfa olması, yüzeyde sıralamalara yardımcı olacak gibi görünüyor. BU DOĞRU DEĞIL. Aynı anahtar kelime için birden fazla sayfa sıralamasıyla yalnızca kendinizle rekabet edersiniz. Bu nedenle, bunun sitenizde nerede olduğunu belirlemek ve hemen çözmek çok önemlidir.

İçerik Denetimi

Yalnızca yeni içerik oluşturmaya odaklanmak değil, aynı zamanda önceki içeriği de denetlemek önemlidir. Bunun nedeni, içeriğinizin eskimiş ve belki de yanlış olmasıdır. İçeriği yeniden yazmak veya yenilemek Google’a yetkinizi gösterir ve olumlu sonuçlar doğurabilir. İçeriğin denetlenmesi, siteniz için hangi türlerin işe da vurgular ve daha hedefli ve etkili bir içerik planı üretmeye yardımcı olur.

Üstbilgi Etiketleri

Üstbilgi etiketleri, içeriğinizde başlıklar ve alt başlıklar olarak kullanılır. H1-H6 şeklinde gelirler ve HTML öğeleridir. Arama motorinin sayfanın ne hakkında olduğunu belirlemesine ve içeriği kullanıcının okumasını daha kolay ve eğlenceli hale getirmesine yardımcı olurlar. Ayrıca, sayfanızla ilgili Google anahtar kelime açısından zengin bağlamı göstermek için gerçekten iyi fırsatlardır.

Fifteen Design’da görünürlüğü ve dönüşümleri en üst düzeye çıkarmak için SEO oluşturuyor, geliştiriyor ve ince ayar yapıyoruz. Yerinde optimizasyon ve size nasıl yardımcı olabileceğimiz hakkında daha fazla şey öğrenmek için bugün bize ulaşın.

Yorum Yap
0 Yorum yapan