Markanız İçin Neden E-Ticaret Danışmanlığı Hizmeti Almalısınız?

Markanız İçin Neden E-Ticaret Danışmanlığı Hizmeti Almalısınız?

Günümüzün yükselen trendlerinden biri haline gelen e-ticaret, dünya genelinde gelişmeye ve her geçen daha oldukça markaya, dolayısıyla daha büyük bir kesime ulaşmaya devam ediyor. Ticarete atılmayı hedefleyen kişilerin gözdesi haline gelen bu alanda; doğru stratejiler ve pazarlama kanalları kullanıldığı takdirde büyük kazançlar elde etmek aslen hayal değil! Doğru adımlar sizi başarıya götürebileceği şeklinde; hatalı ve yanlış uygulamalar da ciddi maddi kayıplara yol açabilir. Bu yüzden de, e-ticaret markaları için danışmanlık hizmeti oldukça önemlidir.

E-Tecim Danışmanlığı Nedir?

Sektöre yeni atılan ya da iş süreçlerini geliştirmek isteyen e-ticaret markalarının; kafi donanım ve informasyon birikimine haiz ustalaşmış kişilerden destek alması e-ticaret danışmanlığı olarak adlandırılır. E-ticaret danışmanlık hizmetleriyle; sitelerinin dönüşüm oranlarını çoğaltmak, yenilikçi ve rekabetçi çözüm önerileri üretmek hedeflenir. E-ticaret danışmanları birçok değişik sistemle birlikte çalışıp; SEO ve SEM merkezli emek harcamaları birlikte yürütür. Bunun haricinde UX ve UI’yı iyileştirici donanım ve altyapıları kullanır.

E-ticaret danışmanlığı, markanızın işlerini optimize etmenize ve kaynaklarınızı en verimli şekilde kullanmanıza olanak tanır. Kullandığı ölçüm kanallarıyla, markanız için neyin iyi, neyin fena bulunduğunun tespit edilmesini sağlar. Bu da, markanızın gelecek stratejilerini daha doğru şekilde kurgulamanıza destek sunar. E-ticaret danışmanlık hizmetleri doğru hedef kitleyi de seçmeniz için son aşama önemlidir. Yapmış olduğu çözümleme ve çalışmalarla en doğru alıcı kitlesine ulaşmanızı sağlar. Böylece hem dönüşüm sağlamayan tık maliyetlerinden kurtulabilir, hem de mevcud dönüşüm oranlarınızı doğru kitle hedeflemeyle artırabilirsiniz!

E-Tecim Danışmanlığı Hizmeti Almak Size Ne Yarar Sağlar?

1- Rakiplerinizin analizini yapabilir, markanızın doğru ve yanlışlarını görebilirsiniz.

Rakip analizi yapmak, markanızın gelişimi için son aşama önemlidir. Rakip analizi yardımıyla, kendi zayıf ve kuvvetli yanlarınızı görebilir, markanız için doğru ya da yanlış bulduğunuz adımları öncesinden inceleyebilirsiniz. Rakip analizi hem de bulunmuş olduğunuzun pazarın durumuyla da ilgili pek oldukça bilgiyi size sunar. Tüketicilerinizin beklentisini gözlemleme ve çözümleme etme şansı bulursunuz. Rakiplerinizin bir tek internet sayfasını değil, toplumsal medya kanalları şeklinde günümüzde oldukça popüler bir hale gelen mecralarda da gözlemini yapmalısınız. Markanızın, toplumsal medyadaki verilerini ölçümlemenize yarayan CSD sistemiyle ilgili “ Rakiplerinizin Toplumsal Medyadaki Kullanıcı Memnuniyeti Verilerine Artık Ulaşabilirsiniz! “ yazımızı da inceleyebilirsiniz.

2- Markanızın performansını ölçümleyebilirsiniz.

Markanızın geçen ayki satışları ya da harcamalarıyla, bu ayki verileri içinde iyi mi bir fark var? Yeni hayata geçirdiğiniz stratejileriniz işe yarıyor mu? Ya da sizi zarara mı uğrattı? İşte,  tüm bu sorulara cevabınızı markanızın performansını ölçümlemenize yarayan toollar ile gerçekleştirebilirsiniz. Böylece ağırlık vermeniz ihtiyaç duyulan kanalları ya da size maddi yitik elde eden parametreleri gözlemleyebilirsiniz. Markanızın stratejilerini doğru bir halde belirlemeniz için kendinizi sınamanız son aşama mühim!

 3- Google’daki sıralamalarınızı yükseltebilirsiniz.

SEO ve SEM merkezli emekleri kullanan e-ticaret danışmanları, markanızın Google’de sıralamalarını etkileyen optimizasyon çalışmalarıyla daha yüksek sıralamalarda konumlanmanızı ve dolayısıyla daha oldukça dönüşüm ve CTR elde etmenizi sağlar. Seo emekleri, tek bir parametreye bağlı olmadığı şeklinde, sayfanızdaki içeriklerden, site hızınıza, url yapısından, linklemelere kadar birçok değişik parametreyi içinde barındırır.

4- Alan kişi memnuniyetinizi artırabilirsiniz.

Ürün açıklamalarınız kafi, site hızınız da oldukça yüksek. İçerikleriniz kolaydan uzak ve oldukça yaratıcı. Sıralamalarda da iyi yer aldığınızdan kullanıcılarının karşına daha ilkin çıkıyorsunuz. Durum bu şekilde olduğunda, müşterilerinizin memnuniyeti iyi mi düşük olabilir? Elbet ürün yada hizmetinizin de kalitesi yerli yerindeyse, müşterilerinizin sizden memnun olmamasını gerektiren herhangi bir durum kalmıyor. Online bir hizmet verdiğiniz bu alanda, kullanıcıları düşünmeli ve deneyimlerini en iyi hale getirecek emekleri yapmalısınız.

Siz de gelişimine katkı sağlamak istediğiniz e-ticaret siteniz için Setup34 ile tanışabilirsiniz. Markanızın tüm gelişim süreçlerinde iş ortağınız olacak ajansımızla dönüşüm oranlarınızı katlayabilir; daha oldukça kesime, daha uygun bütçelerle ulaşabilirsiniz!

E-ticaret siteniz için bir danışman arayışı içindeyseniz sizler için buradayız!

Yorum Yap
0 Yorum yapan