Günümüz dünyasında marka karlılığının sürdürülebilirliği açısından geleneksel pazarlama şekillerinin eskisi kadar kafi olmadığını söylemek mümkün. Bu da marka çalışanlarının yeni pazarlama tekniklerine yönelmelerini bununla beraber getiren bir gerçek olarak karşımıza çıkıyor. Bilhassa dijital pazarlama alanına verilen değerin arttığı günümüzde, SEO da markaların ehemmiyet vermeleri ihtiyaç duyulan bir yapı olarak dikkat çekiyor. İnternet sitelerinin uygun anahtar kelimeler ve başlıklarla optimize edilmesini elde eden SEO’yu kurumların destek almadan uygulayamayacak oluşu; Kurumsal SEO Danışmanlığını markaların öncelikli olarak almaları ihtiyaç duyulan bir hizmete dönüştürüyor. Bu yazımızda da markaların sürdürülebilir başarı elde etmeleri açısından SEO Danışmanlığının niçin bir gereklilik bulunduğunu açıklayacağız.
Kurumsal SEO Danışmanlığı Nedir?
Kurumsal markaların arama motorlarında üst sıralarda çıkarak daha fazlaca satış yapmak için; işin uzmanlarından aldıkları danışmanlık hizmetinin adı Kurumsal SEO’dur. Bu hizmetin en mühim unsuru markanın web sitesindeki yazıların tüketicinin en fazlaca arattığı anahtar kelimeler kullanılarak yazılmasıdır. Böylece SEO ile kurgulanan site, tüketicinin yapmış olduğu araştırmalarda kullandığı sözcüklerle tam olarak örtüşerek daha fazlaca tıklanır. Bu da sitenin git gide arama motorlarında yükselmesini sağlar. SEO’nun marka karlılığına iyi mi tesir ettiğini keşfetmek istiyorsanız; “ SEO, Marka Karlılığını Iyi mi Artırır?” yazımızı da okumanızı tavsiye ederiz.
Kurumsal Seo Danışmanlığı Hizmetinin Yararları
SEO, Globale Açılma Yolculuğunuzda Size Destek Olur
Menşei ülkesi içinde şubeler açan ve standardını ülke genelinde kanıtlayan markaların sıradaki hedefi de; globale açılmak olacaktır. Siz de eğer markanızla beraber dünya genelinde bilinir olmak istiyorsanız; Kurumsal SEO Danışmanlığı almak size izlemeniz ihtiyaç duyulan yola dair fikirler verecektir. Bundan dolayı, SEO ile globale açılmayı hedeflediğiniz ülkelerdeki kullanıcı eğilimlerini ölçeklendirip, o bölgelerdeki tüketicinin talebine nazaran mantıklı kararlar alabilirsiniz. Ek olarak yaptığınız SEO çalışmasının analizinden kazanmış olduğunuz kullanıcı eğilimlerini detaylandırarak markanız adına yeni pazarlara da açılabilirsiniz. Mesela iç pazarda beyaz eşya satan ve yakın tarihte dış pazara önem vererek karlılığını artırmayı hedefleyen bir marka olduğunuzu düşünelim. İşe, bu fikriniz doğrultusunda hangi ülkeye açılacağınızı belirlemek için birden fazla veri toplama aracıyla pazar araştırması yaparak başlarsınız ve bu raporun bir kısmını da SEO çalışmalarına ayırırsınız. SEO, size anahtar kelimeler vesilesiyle araştırma yaptığınız bölgedeki insanların gereksinimlerini söyleyecektir ve bu durum da kimi zaman sizi yeni girişimler hayata geçirmeye itebilir. Kısaca siz her ne kadar beyaz eşya satan bir marka olsanız da; açılmayı düşündüğünüz pazardaki kullanıcı eğilimlerini ölçeklendirdiğinizde oradaki mobilya talebinin de yüksek bulunduğunu görerek bu alanda da yeni bir yatırımda yapabilirsiniz. Bu da sizin Kurumsal SEO Danışmanlığı alarak daha fazlaca kar etmenizi elde eden bir etmen olacaktır.
Kurumsal SEO Danışmanlığı Öteki İletişim Çalışmalarına Nazaran Uygun Maliyetlidir
Bilinmiş olduğu suretiyle markanızı öteki markalarla içinde bulunmuş olduğu yarışta öne çıkaracak her bir danışmanlık hizmeti günümüzde oldukça değerlidir. Bundan dolayı markalar arası rekabette kartları tekrardan dağıtma olasılığı olan her hizmet fazlaca işlevseldir. Bundan dolayı de markaların aldıkları hizmetlerin çoğunun yüksek maliyetli bulunduğunu söylemek mümkündür. Fakat Kurumsal SEO Danışmanlığı, markanızı içinde bulunmuş olduğu yarışta öne çıkarmak açısından oldukça düşük maliyetli ve fazlaca etkili bir hamledir. Markanızın web sitesini SEO ile optimize etmek için ödemeniz ihtiyaç duyulan maliyet markanız için yapmak istediğiniz bir lansman için ödeyeceğiniz maliyete nazaran oldukça düşük olacaktır. Siz de düşük maliyetli ve etkili bir hamle ile satışlarınızı çoğaltmak için Kurumsal SEO Danışmanlığı alabilirsiniz.
Arama Motorlarında Yükselen Markanıza Itimat Artar
Tüketicinin sektörünüze dair yapmış olduğu her aramada sizin markanızın web sitesini ilk sırada gördüğünü düşünelim. Bu durum, onun sizin markanızın başarıları yardımıyla bu konumda bulunduğunu düşünmesini elde edecektir ve bu düşünceyle beraber de tüketicinin sizin markanıza duyduğu itimat artacaktır. İnsanların itimatını kazanan bir markanın satışlarının artması da devasa yükseklikte bir olasılıktır.
SEO Ajansınız Rakip Analizinizi de Yapar
Kurumsal SEO Danışmanlığı veren SEO Ajansları her geçen gün ehemmiyet kazanan rakip analizi mevzusunda da size destek elde edecektir. Şöyleki ki ajansınız, sizin sitenizi optimize etmeye başlamadan ilkin markanızın içinde bulunmuş olduğu sektöre dair tüm bilgileri keşfedecektir ve bu bulgu esnasında sizin rakiplerinize dair bilgileri da tespit edecektir. Rakiplerinizin arama motorlarında nerede olduklarını, onların sitelerindeki içeriklerin niteliklerini belirledikten sonrasında da sizin markanıza dair stratejiler geliştireceklerdir. Böylelikle ajansınız hem markanızın rakip analizini yapmış olacak hem de size yeni stratejiler hazırlamış olacaktır.
Alacağınız Danışmanlık Sitenizi Kaliteli İçeriklerle Doldurur
Kurumsal SEO Danışmanlığı web sitenizdeki içeriklerin bir plan ve strateji doğrultusunda yüksek trafik hedeflediğiniz içerikler haline gelmesini sağlar. Bu da web sayfanızı ziyaret eden kişilerin web sitenizi beğenmesini bununla beraber getirecek bir etmendir. Sonrasında da bu ziyaretçiler sayfanızı yeniden yeniden ziyaret eden Return Visitorlere dönüşecektir. Bir ziyaretçinin sayfanızı yeniden yeniden ziyaret etmesi alan kişi memnuniyeti ve bağlılığı açısından oldukça değerlidir.
Belirttiğimiz şeklinde tüketicinin alışveriş yapma davranışı her geçen gün daha fazlaca dijital ortamlara kayıyor. Bundan dolayı dünya dijitalleşiyor. Siz de dijitalin yükseldiği günümüzde satışlarınızı çoğaltmak için bir SEO Ajansı ile emek harcamayı tercih edebilirsiniz. Bizimle çalışmak isterseniz bizlere İletişim Sayfamız vesilesiyle ulaşabilirsiniz.