Dijital Pazarlamadaki Yol Arkadaşınız: E-Ticaret Danışmanı

Dijital Pazarlamadaki Yol Arkadaşınız: E-Ticaret Danışmanı

Ticari firmaların faaliyetlerini yürüttüğü e-ticaret platformları, günümüzde yaygın web kullanımıyla birlikte ciddi bir artış sağlamış oldu. Markaların en mühim satış kanallarından biri haline gelen bu platformda ise rekabet hızlıca kızıştı. İşletmeler, markalarını ön plana çıkarak yenilikler yanı sıra; e-ticarette onları bir adım öne taşıyacak stratejileri belirledi. Bu stratejilerden biri de e-ticaret danışmanlığı oldu. Firmaların dijital süreçlerindeki pazarlama yayınlarını geliştiren bu dal ile ilgili aklınıza takılanları, şimdi birlikte cevaplandıralım.

E-Tecim Danışmanlığı Nedir?

E-ticaret danışmanlığı, ticari faaliyetlerinde hemen hemen yeni olan ya da rekabet pozitif yanları sağlamak amacıyla markasını geliştirmek isteyen işletmelerin; sıhhatli bir ilerleme için almış olduğu hizmettir. Bu hizmet kapsamında e-ticaret danışmanları markanın ürünlerinin SEO uyumlu olarak ürün girişlerini sağlar. Firmaya en uygun reklam modellerini belirler ve uygular. 
E-ticaret danışmanlık hizmetleri birçok değişik parametreyi barındırır. Bir tek SEO odaklı olmayıp; web sitesinin UI ve UX’i iyileştirici faaliyetlerini de sürdürür. E-ticareti, bütüncül bir kavram olarak ele alır ve pazarlamayı etkileyen her unsuru, hizmet alanı dahilinde görür.

Niçin E-Tecim Danışmalıyla Çalışmalısınız?

1- İş optimizasyonu
E-ticaret danışmanlık hizmetleri, işlerinizin kolayca optimize edilmesini sağlar. Haiz olduğunuz maddi, içsel tüm değerlerinizi üstün seviyede koruyarak verimliliğini artırmayı hedefler. Doğru ve yanlış tüm adımlarınızı inceleyerek gelecek iş stratejilerinizi belirler. Bu da, tüketicilerin beklentisine en uygun şekilde hareket etmeniz anlama gelir.
2- Rekabet pozitif yanları
Rekabet pozitif yanları, firmaların pazar ağında daha görünür olmasını ve pazaryerindeki aktivitelerinin daha oldukça artmasını sağlar. Bundan dolayı markalar için en mühim hususlardan biri de rekabet avantajıdır. Rekabet avantajını sağlamak için rakiplerin davranışları ve alıcıların davranışlarının incelenmesi son aşama önemlidir. Bu verilerin doğru analiziyle rakip avantajını sağlayacak metodlar geliştirilebilir. Bu verilerin doğru bir halde çözümleme edilmesinde de e-ticaret danışmanları vazife alır. E-ticaret danışmanları pazar gereksinimlerini, alan kişi taleplerini belirleyerek sizi öteki firmalardan ayıracak stratejileri belirler.
3- Yüksek dönüşüm oranı
Marka kimliğine uygun SEO çalışmalarını optimize etmek ve doğru reklam modelleriyle çalışmak yüksek dönüşüm oranını da bununla beraber getirir. Pazarlama kanallarında mühim bir alana haiz olan bu çalışmaların geliştirilmesi, e-ticaret danışmanları tarafınca yönetilir. E-ticaret danışmanları doğru adım ve stratejilerle markanıza kıymet katmayı ve satış oranlarınızın artmasını amaçlar.
4- Yenilikçi adım
E-ticaret danışmanlığı, web ağlarının gelişmesiyle gündeme gelmiş olan ve son beş senedir trendini korumuş olan bir meslek dalı. Sadece markaların tamamıyla bu hizmete entegre bulunduğunu söylemek pek mümkün değil. Günümüzde büyük markalar tarafınca daha oldukça kullanılan bu hizmet, KOBİ kimliğini korumuş olan ya da hemen hemen yeni gelişme aşamasında olan markalar tarafınca pek de revaçta değil. Oysa ki e-ticaret danışmanlığının temel mantığında bir pazarlama altyapısı oluşturmak vardır. Bundan dolayı gelişim odaklı tüm e-ticaret markaları e-ticaret danışmanlığı hizmeti almalıdır.
Siz de alanında uzman e-ticaret danışmanlarıyla çalışmak; markanıza kıymet katacak stratejileri geliştirmek için Setup34 ile iletişime geçebilirsiniz!

Yorum Yap
0 Yorum yapan