Dijital Pazarlama Kanallarını İyileştirmenin Faydaları

Dijital Pazarlama Kanallarını İyileştirmenin Faydaları

Yüz yüze etkileşimin sona ermesi ve insanların evde kalmasıyla İngiltere’deki işletmelerin çoğunluğu için belirsiz bir zaman, peki insanlar birbirleriyle nasıl iletişim kuruyor? Hepsi internetten yapıyor. Şimdi her zamankinden daha fazla, internet insanları birbirine bağlıyor ve herkesin birbirleriyle iletişimde kalmasına yardımcı oluyor. Her zaman dijitalin gelecek olduğunu söyledik!
Bu işiniz için ne anlama geliyor? Bizim gibiyseniz ve ofis ortamında çalışmaktan evden çalışmaya geçmek zorunda kaldıysanız, personelinize ve müşterilerinize WhatsApp, Skype, Hangouts ve sosyal medya üzerinden zaten iletişim kuruyor olabilirsiniz.
Öngörülebilir gelecek için depoda görünen şey bu olduğundan, dijital varlığınızdan yararlanmak mantıklıdır.
Bunu birkaç şekilde yapabilirsiniz ve bunlardan herhangi birini göz önünde bulundurmak, oyunun önünde kalmanıza ve geri dönme zamanı geldiğinde size yardımcı olacaktır;

Bunu web sitenizde çalışmak için bir fırsat olarak değerlendirin

Bunu daha önce de söyledik, ancak web siteniz çalışmayı bırakmayan başka bir personel üyesi gibidir, web siteniz potansiyel müşterilerin ve mevcut müşterilerin Google’da sizi aradıklarında göreceği ilk şeylerden biridir ve bakım ve ilgiye ihtiyaç duyar.
Web sitenizi bir yıl kadardır aldıysanız, neden geliştirebileceğiniz alanlara bir göz atmıyor, ana sayfanızda bazı değişiklikler yapmıyor veya bazı bloglar yazmıyorsunuz. Bu ilgilendiğiniz bir şeyse, lütfen bizimle iletişime geçin, size mini bir web denetimi sağlayabiliriz ve web sitenizi nasıl geliştirebileceğiniz ve önümüzdeki aylarda hizalamak isteyebileceğiniz yeni hedeflerle nasıl hizalanabileceğiniz ve sizin için bloglar yazabileceğiniz hakkında bazı öneriler sağlayabiliriz.
Böyle bir süre boyunca web sitenizi güncel tutmak uzun vadede size yardımcı olacaktır, proaktif olduğunuzu ve hala bir işletme olarak faaliyet gösterdiğinizi gösterir, ayrıca her şey tekrar açıldığında başlamak için sizi iyi bir konuma getirecektir.
Birçok müşteri, covid-19 salgını boyunca işlerinin nasıl çalıştığı hakkında bazı önemli bilgilere yer veriyor ve bu bilgileri görüntüleyerek herkesi bilgilendirmeye yardımcı olacak. Bu, bir içerik yönetim sistemi (CMS) aracılığıyla herhangi bir zamanda güncellenebilir ve gelecekte web sitesinde görüntülenmesi gerekebilecek başka bildirimler için de kullanılabilir (Noel’i düşünmeye başlamak için çok mu erken?)

Sosyal medyadan yararlan

Yapabilirseniz, sosyal medyadaki takipçilerinizle etkileşime geçin, bu ister önemli hizmetler, özel teklifler, hatta bu süre zarfında insanların aklı başında kalmasına yardımcı olmak için markanızla uyumlu bir mizah sunmak olsun.
En iyi markaların çoğu çevrimiçi varlıklarını zorluyor ve çevrimiçi alışveriş yapabilenleri teşvik ediyor, bu da bu süre zarfında çevrimiçi perakende itibarlarını büyütebilecekleri anlamına geliyor.
COVID-19-Dijital-Pazarlama-03
İnsanlar çevrimiçi alışveriş yaparken, bu ana gelir kaynağı olacaktır, ancak dükkanlar çevrimiçi siparişlerde küçük bir düşüş görebilecekleri halde yeniden açıldığında, birçok kullanıcının çevrimiçi ve mağazadan satın almayı seçeceğinden şüpheleniyorum.
Yerel işletmeler bile sosyal medya platformlarında tanıtım yapıyor; yerel bahçe merkezleri, bir müşteri X harcarsa, küçük restoranlar bölgeye yiyecek ve daha fazlasını teslim ederse ürünlerin ücretsiz teslimatını sunmaktadır. İşletmelerin savunmasız insanlar için paketler hazırladıkları ve yerel Facebook gruplarında yayınladıkları, kendilerine düşeni yaptıkları ve ne kadar nazik olduklarını gösteren gönderiler bile vardır. Bu iyi niyet sadece önümüzdeki aylarda itibarları artırmakla kalmayacak, aynı zamanda insanların yeniden açıldıklarında onları zihinlerinde tutacağı anlamına da gelecektir.

E-posta gönderme

E-postalar, insanlara ulaşmanın ve hizmetler ve şu anda ne yaptığınız hakkında önemli bilgiler sağlamanın harika bir yoludur. E-posta pazarlaması ayrıca mevcut müşterilerinizin sakin kalmasına ve emin ellerde olduklarını bilmelerine yardımcı olur.
Sektörünüze bağlı olarak, e-postaları hedef kitlenize göre uyarlamanız gerekir, ancak olumlu kalmak anahtardır. Müşterilerinizi meşgul ve gemide tutun.
COVID-19-Dijital-Pazarlama-04
İşletmenizde yaptığınız değişikliklerden bahsedin, bu süre zarfında müşterilere yardımcı olacak hizmetlerden bahsedin, hatta yeniden açtığınızda hoş geldiniz indirimi için hazırlanın.

SEO’nuza odaklanın

Seo’nun uzun bir oyun olduğunu hepimiz biliyoruz, bu yüzden neden çabalarınızı her şeyin geri alınmasına hazır organik görünürlüğünüzü gerçekten artırmaya odaklama fırsatını değerlendirin.
COVID-19-Dijital-Pazarlama-05
Web sitenizdeki içeriği yeniden ziyaret ederek, blog yazarak veya daha teknik SEO optimizasyonlarına bakarak bunu yapmanın birçok yolu vardır.
SEO, rakipleriniz arasında çevrimiçi olarak öne çıkmanızı sağlar. İnternet dışındaki dünyadan bağımsız olarak çalışmak için en iyi tabana sahip olduğundan emin olun.

Maksimum çıkış PPC

Ücretli reklamcılık şu anda düşündüğünüz bir şey olmayabilir, ancak çevrimiçi satın alan herkesle, özellikle de teslim edilebilecek bir şey sunuyorsanız, bunu yapmak için daha iyi bir zaman yoktur.
PPC, anahtar kelime noktaları satın alarak ve doğrudan hedef pazarınıza reklam yaparak sektörünüzde anında sükse yapmanızı sağlar. Her zamankinden daha fazla insan çevrimiçiyken, şimdi etkili sonuçlarla analitik bir reklam modeline yatırım yapma zamanı.
COVID-19-Dijital-Pazarlama
Şu andaki durum pek çok kişi için belirsiz olsa da, ana mesaj açıktır, bu sona erecek ve ne kadar sürerse sasın, diğer tarafa geçeceğiz, bilmiyoruz, ama bir son var ve hepimiz farkına varmadan, her şey bitecek.
Burada Onbeş’te bizden herhangi bir yardıma veya yardıma ihtiyacınız varsa, lütfen hesap yöneticinizle veya ekibin bir üyesiyle iletişime geçin, e-posta: [email protected] veya 0115 932 5151 numaralı telefondan ofisi arayın

Yorum Yap
0 Yorum yapan