Clubhouse’u İşletmeniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?  

Clubhouse’u İşletmeniz İçin Nasıl Kullanabilirsiniz?  

Bugün sizi, son günlerin trendi olan Clubhouse ile tanıştırıyoruz! Clubhouse, kullananların söyleşi odalarına girerek konuşabildiği, tartışabildiği ses altyapılı bir uygulama olarak karşımıza çıkıyor. Paul Davison ve Rohan Seth isminde iki dost tarafınca geliştirilen bu uygulama, kripto para borsacılığı deneyimden başarız olmaları sonucu, exit deneyimlerini başka bir alanda kullanmak istemeleriyle gelişiyor. Haftalık 2 milyon kullanıcıya ulaşan bu uygulama, “Clubhouse güvenilir mi?” sorusuyla da karşımıza çıkıyor. Hemen hemen bunun için konuşmak erken olabilir. Bazı uzmanlar güvenli bulunduğunu söylerken; bazı uzmanlar bu uygulamanın rehbere bile erişebileceğini söylüyor.
Çevrimiçi dünyanın yeni gündemi haline gelen bu uygulama, şimdilik yalnız Apple cihazlarda kullanılabiliyor. Sadece kısa sürede Android’e de geleceği de konuşulanlar içinde. Davetiye kanalıyla oturum açılabilen bu platform, şimdiden telefonlarda en fazlaca kullanılan uygulamalardan biri oluyor. Ve elbet yeni bir uygulama olması, kullanıcılar için adeta bir bulgu yeri olarak görünmesini sağlıyor. Hatta o şekilde ki, fazlaca yakında karşımıza Clubhouser fenomenler çıkacaktır! Özetlemek gerekirse bu platformda kendinizi öne çıkarabilmeniz, şu an oldukça rahat! Peki ya markanız için? Clubhouse’un hemen hemen yeni trend olmasını, markanız için avantaja çevirmeye ne dersiniz?

Clubhouse’u İşletmeniz İçin Iyi mi Kullanabilirsiniz?

  • Clubhouse’u, müşterilerinizin gözünde güvenilir ve samimi olmak için kullanabilirsiniz.

Konuşmayı yöneten moderatörler ve dinleyicilerden oluşan bir söyleşi odasında yer almanız, konuşmalara katılmanız müşterilerinizin dikkatini çekecektir. Konuşmaya dayalı olarak ilerleyen sohbetlerde, müşterileriniz kim bilir sizinle ilgili öğrenemediği detayları öğrenebilir ve hatta merak ettiklerini kolayca size sorabilir. Bu da, hem “sadık alan kişi” kavramınızın gelişmesine hem de yeni potansiyel müşterilerle tanışmanıza olanak sağlar. Buna örnek olarak ABD’daki Clubhouse kullanıcısı bir avukatı gösterebiliriz. Startup Club odasında moderatör olan bir avukat, merak edilenleri cevapladığı bir yayının sonunda ortalama 20 yeni müşteriyle bağlantı kurduğunu söylüyor. Küçük bir odada gerçekleşen bu durumun, daha büyük bir söyleşi odasında neler kazandırabileceğini biz bile hayal edemiyoruz!

  • Clubhouse’u, aradığınız niteliklere haiz kişilerle buluşmak için kullanabilirsiniz.

Clubhouse’u işletmeniz için bir tanıtım kanalı olarak kullanırken; aradığınız kalite ve becerilere haiz kişilerle tanışabilirsiniz. Birçok söyleşi odasına mevzu olan sektör konuşmaları, “İşte aradığım şahıs!” diyebilmek için kullanan onlarca insan var! Girdiğiniz birçok odada muhakkak bunlara şahit olacaksınızdır. Siz de bu platformda, bir anlamda kendini tanıtan kişilerle yepyeni bir yol arkadaşlığı çizebilirsiniz.

  • Clubhouse’u marka bilinirliğinizi çoğaltmak için bir vasıta olarak kullanabilirsiniz. 

Evet, günümüzde Instagram, Twitter, YouTube şeklinde mecralardan markanızın öyküsünü kolayca paylaşabiliyor ve müşterilerinizle buluşturuyorsunuz. Sadece müşterileriniz bunu yeterince inandırıcı bulmuyor olabilir. Zira kim bilir yazdığınız hiçbir kelime size ilişik değil! Sadece Clubhouse’da bir söyleşi odası oluşturarak markanızın öyküsünü, birinci ağızdan anlatabilirsiniz! İnanıyoruz ki bu, müşterilerinizin dikkatini oldukça çekecek! Bununla birlikte marka bilinirliğinizin de artmasına destek olacak. Bir ihtimal ufak işbirlikleriyle başka odalarda da markanız hakkında konuşulmasını sağlayabilirsiniz!

  • Clubhouse’u rekabet pozitif yanları sağlamak için kullanabilirsiniz.

Kullanıcılarınızın, markanız hakkında düşündükleri kadar rakiplerinizin hakkında düşünceleri de önemlidir. Rakiplerinizi objektif bir halde değerlendirebilmeniz, stratejilerinizin de gelişmesine olanak tanır. Bundan dolayı rakip analizlerinizi en iyi şekilde size sunacak verilerinize ihtiyacınız vardır. CSD sistemi bunu kolayca yapabilir! “Rakiplerinizin Toplumsal Medyadaki Kullanıcı Memnuniyeti Verilerine Artık Ulaşabilirsiniz!” yazımızla bilgileri öğrenebilirsiniz. Peki, kullananların ağzından rakip firmalar hakkında yorumları duymaya ne dersiniz? Bu, size somut bilgilerden bile daha fazlaca ışık tutabilir. Bundan dolayı siz de Clubhouse’la rakiplerinizin çalışmalarının kullanıcı bakış açısından değerlendirmesini dinleyebilir ve neyi doğru, neyi yanlış yaptığınızı öğrenebilirsiniz!
Clubhouse, yeni bir trend olma hususi durumunu hala koruyor. Sadece günden güne kullanıcı sayıları hızla artmaya devam ediyor. Global markaların şimdiden keşfetmeye başladığı bu platforma, siz de dahil olmaya ne dersiniz? Markanızın Clubhouse’daki varlığını, potansiyel müşterilerle buluşturmak için Setup34 ile iletişime geçin!

Yorum Yap
0 Yorum yapan