Çevrimiçi Formlar Neden Dönüşüme Dahil Edilir?

Çevrimiçi Formlar Neden Dönüşüme Dahil Edilir?

Son zamanlarda eylem çağrılarına ve dönüşüme yol almada ne kadar etkili olduklarına baktık. Ama daha büyük, daha belirgin kuzenine, çevrimiçi forma bakmadan iyi bir CTA hakkında ne söylenebilir? Çevrimiçi formlar, ana sayfada veya iletişim sayfasında olsun her web sitesinin temelini oluşturur ve motive kullanıcılar ile markanız arasında anlık bir iletişim kanalı sağlar. Çevrimiçi formlara ve bunları daha etkili dönüşüm oranları için nasıl optimize edebileceğinize bakacağız.

Çok Yönlü Bir Araç

Öncelikle, formlar web sitenizdeki çeşitli yerlerde etkili olabilir. Ana sayfalarda araçlar olarak, kullanıcılara yakınlık ve bilgiye erişim sağlarlar. Örneğin, bir ipotek şirketiniz varsa ve kullanıcılar geri ödemelerinin ne olacağını tahmin etmek istiyorlarsa, yerleşik hesap makinesine sahip bir form eklemek, anında sonuçlar sağlamanın ve motive olmuş kullanıcılar için iletişim bilgilerini yakalamanın yararlı bir yoludur.
Benzer şekilde, bir iletişim sayfasına form yerleştirirseniz, sitenizi ziyaret etmiş, hizmetlerinizi veya ürünlerinizi keşfe çıkacak ve aktif olarak bir iletişim formu aramış olacak ve yine motive olmuş kullanıcıların daha fazla bilgi için sizinle iletişim kurması için bir yol sağlamış olacaktır.
Bu, formlarınızı müşteri adayı üretimi için birincil araçlarınızdan biri ve formlarınız aracılığıyla sizinle iletişime geçen kişi sayısını izleyebileceğiniz için ölçülebilir bir araç haline getirir. Peki etkinliklerini nasıl en üst düzeye çıkarabilirsiniz? Formlarınızın formunu (üzgünüz) iyileştirmenin birkaç yolu aşağıda bulabilirsiniz.

Görünür Yap

Formlarınızı kullanıcının göz çizgisine katlamanın üstündeki gibi yerlere yerleştirmek, etkileşimi artırmanın ve form kullanmak için daha fazla trafik sürmenin harika bir yoludur. İçerik hiyerarşisinde, katlamanın üzerindeki içerik, kullanıcıların zamanlarının çoğunu geçirdikleri bu alanla en değerlinizdir.
Mümkünse, yararlı formları katın üzerine taşımaya çalışın ve güven sinyalleri veya resim galerileri gibi daha az önemli bilgileri sayfanın daha aşağısına yerleştirin. Bu şekilde, birkaç saniye içinde erişilebilen anlık bir CTA’ya sahip olursunuz. Yukarıdaki ipotek hesap makinesi örneğinde olduğu gibi, trafiği artırmak ve kullanıcıları dönüştürmek için yararlı uygulamalar oluşturmak için araçları formlarla birleştirebilirsiniz.

Çevrimiçi Formları CTA’larla Birleştirme

Önceki blogda anlatıldığı gibi, CTA’lar bir kullanıcıda eylem getirir ve bir sonraki adıma nasıl geçil şunları gösterir. Formu tamamlamak için daha fazla trafik çekmeye çalışmak için formlarınızın yanında etkili CTA’lara sahip olduğundan emin olun. CTA’nızın kalabalığın arasından sıyrılmasını sağlamak için kısa hızlı metin ve yaratıcı dil kullanın ve form doldurmalarınızın arttığını göreceksiniz.
CTA’lar hakkında konuşurken bir formun giriş metnini düşünmeniz gerektiğini unutmayın; yani, formun ne yaptığını açıklayan metin ve dönüştürmeyi tamamlamak için kullanılan düğmeler. Her ikisinde de, ‘anlık sonuçlar’, ‘hızlı kılavuz’ ve formun ne kadar basit olduğunu söyleyen diğer terimler gibi ifadelerle yakınlığı vurgulamalısınız. Ayrıca ‘Maceranıza başlayın’ veya ‘Hayalimde olan evi bulun’ gibi yaratıcı düğme metniyle de işleri biraz karıştırabilirsiniz. Sektörünüz veya hizmetiniz ne olursa olsun, genellikle kullanıcıların ele alınmak istediği bir ihtiyaç vardır. CTA’larınızla içine girdiğinizde formlarınızın genel olarak daha iyi performans gösterdiğini göreceksiniz.

Açık ve Öz Tutun

Son olarak, formunuzu ve etrafındaki alanı açık ve öz tutun. Formunuzda bir kullanıcı olduğunda, istediğiniz son şey bunları hatalı köprülerle veya başka bir sayfaya gitmek için talimatlarla karıştırmaktır. Formunuzu öne çıkar ve içeriği yalnızca forma odaklayın ve bırakmak veya labirent web düzeni için daha az kullanıcı kaybettiğinizi göreceksiniz.
Umarız bu makaleyi yararlı bulmuşsunuzdur. Muhteşem SEO hizmetlerimiz ve sitenizi başarı için optimize etmenize nasıl yardımcı olabileceğimiz hakkında daha fazla şey öğrenmek istiyorsanız, lütfen bugün bizimle iletişime geçin. Uzman dijital, tasarım ve geliştirme uzmanlarından oluşan çok disiplinli ekibimiz, web sitenizi kolaylaştırmak ve dönüşümleri artıran formlarınızı almak için hazırdır.

Yorum Yap
0 Yorum yapan