PPC ve SEO Arasındaki İlişki – Birlikte Nasıl Çalışırlar?

PPC ve SEO Arasındaki İlişki – Birlikte Nasıl Çalışırlar?

SEO ve PPC, (Arama Motoru Optimizasyonu ve Tıklama Başına Ödeme) genellikle ayrı pazarlama stratejileri olarak görülür, ancak bu iki strateji birleştirilerek en iyi sonuçlardan bazıları elde edilebilir.

SEO, web sitenizi arama motorlarında sıralama elde etmek için optimize etme işlemidir, PPC ise Google veya diğer ağlarda görüntülenmesi için ödenebilecek reklamlara yönelik anahtar kelime optimizasyonu içerir. SEO’nun ne kadar önemli olduğu hakkında daha fazla sunuya buradan bakabilirsiniz.

SEO ve PPC’nin birlikte çalışmasının faydaları?

Arama sonuçlarında yüksek düzeyde görünürlük sağlamak için SEO ve PPC birlikte çalışabilir, böylece web sitenizin rakipleriniz üzerinde daha yüksek görüntüleme şansı vardır. Ağında reklam bulundurmak, bu sayfa için görünürlüğünüzü artırabilir ve bir izleyicinin bir aramada etkileşim kurma olasılığını artırabilir.

Bu yöntemlerin her ikisi de diğerinin başarısı için zorlamaya yardımcı olacaktır. Güçlü bir SEO temeli ve meta oluştururken bu PPC için kalite performansını artıracaktır. PPC hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

SEO ve PPC’nin birlikte kullanımları

Meta Anahtar Sözcükler

PPC anahtar kelimelerin tutarlılığına öncelik verecektir. Bir pazarlama kampanyası başlattığınızda, mümkün olan en iyi meta anahtar kelime listenizi oluşturmak için en iyi organik arama terimlerinde elde edebileceğinizi kullanabilirsiniz. Bu, aramalardaki sorgular için organik bir sonuç üretebilir, bu da bir izleyici tarafından tıklanma olasılığını artırır.

Ücretli etkinliklerinizde belirli koşullar için yüksek miktarda dönüşüm aldığınızı görebiliyorsanız, bunları SEO stratejinize de uygulamaya çalışmalısınız. Bu, organik olarak da yeni trafik sunabilir. Seo etkinliğinizin etkili olduğundan ve PPC stratejinizin temeline dayandığından emin olun. Anahtar Kelimelerin derinlemesine analizine buradan bakabilirsiniz.

Yeni Anahtar Sözcükleri sına

SEO faaliyetlerinizin bir parçası için kullanmayı düşündüğünüz bir anahtar kelime varsa, rekabetinizin nerede olduğunu ve kendi web sitenizin ne kadar alakalı olduğunu anlamak için bir PPC kampanyası kullanmayı düşünmelisiniz. Ardından anahtar kelime bir karar vermenize yardımcı olacaktır.

Başlık etiketleri ve SEO

Başlık türü ve meta açıklaması her zaman bir kullanıcı tarafından görülebilir. PPC stratejisinden yüksek bir TO’nuz varsa ayıklayabilir ve kopyalayabilir ve tüm organik trafiğin TO’larını iyileştirmek için başlık etiketlerinizde ve meta verilerinizde çoğaltabilirsiniz.

İster özel bir açılış sayfası tasarlıyor olun, ister web sitenizin mevcut alanlarını kullanıyor olun, tüm SEO bilgileriniz gerçek bir fark yaratabilir.

Her durumda, bu sayfaların yalnızca kullandığınız anahtar kelimelerle değil, reklamlarla da yüksek düzeyde ilgi duyduklarından emin olmak için anahtar kelimeler ve meta verilerle optimize edilmesi gerekir. Anahtar kelimelerle hedefleme hakkında daha fazla 100’e buradan bakabilirsiniz.

Son

Hem SEO hem de PPC pazarlama stratejilerinin tümü anahtar kelimeler ve meta veri optimizasyonu üzerine önemli ölçüde döner. Bunları birlikte kullanmak, genel dijital pazarlama stratejilerinizin sonucunu en üst düzeye çıkaracaktır.

The post PPC ve SEO Arasındaki İlişki – Birlikte Nasıl Çalıştıkları ilk olarak On Beş’te ortaya çıktı.

Yorum Yap
0 Yorum yapan