Girişimci katkıda bulunanlar tarafından ifade edilen görüşler kendi görüşleridir.
Şimdi SEO stratejinizi keskinleştirme zamanı. Yeni yıldan yararlanmak ve yeni iş yakalamak için kendinizi nasıl konumlandırabilirsiniz.
Thomas Barwick | Getty Görselleri
Yerel oyunu kazanın
Yerel SEO ne kadar önemlidir? Fiziksel konumları olan işletmeler için her şey önemlidir. Hubspot’ta son zamanlarda yayınlanan sayılara bakın.
- Tüm Google aramalarının %46’sı yerel bilgi arar.
- Bir mobil cihazdaki yerel işletme aramalarının %88’i 24 saat içinde bir arama veya ziyaretle sonuçlanır.
- “Yakınımda” veya “yakınımda” aramalar iki yıl içinde% 900’den fazla arttı.
- Aramacıların %92’si yerel arama sonuçlarının ilk sayfasında bir işletme seçer.
- 2021 yılına kadar mobil cihazlar yerel satışlarda 1,4 trilyon dolardan fazla etki yapacak.
Bulunduğun yerde sattığın şeyi satın almak isteyen potansiyel müşterilerini kaybetmeyi göze alamazsın. Onları getirin.
Yerel SEO oyununu kazanmanın en iyi haberi: Oldukça kolay. Bu iki basit adımla işletmeniz doğru arama sonuçlarında üst sıralarda yer alacaktır.
- Google İşletmem Hesabı alıp bu hesap açın. Bu makaleden yalnızca bir strateji uygularsanız, bunu yapın. Hızlı, kolay ve ücretsizdir. Bu araç, temel bir işletme listesi (konum, saat, açıklama) oluşturmanıza olanak tanır. Bayrağınızı google arama sonuçlarına dikisiniz. Bunu şimdi yap.
- Küçük bir anahtar kelime araştırması yap. Anahtar kelime temellerinizi kapsamanıza yardımcı olacak bir dizi ücretsiz araç vardır. KeywordsFX’i seviyorum, çünkü hesap gerektirmez, sadece bir anahtar kelime takın ve başka anahtar kelimeler önerir. Açık anahtar kelimelerle içerik oluşturmak, insanların çevrimiçi arama yaparken işletmenizi bulmasına yardımcı olur.
İlgili: Google’ın Yeni Algoritma Güncellemesi Yeni En İyi Uygulamalar Anlamına Geliyor
Covid trafiğini yakalayın
SEO’da kazanmak, ideal olarak hem kısa bir oyun hem de uzun bir oyun gerektirir. Uzun vadeli stratejiniz hakkında daha sonra konuşacağız, ancak ilk olarak, şu anda kısa vadeli SEO’daki en büyük faktörlerden biri Covid-19 ile ilgilidir. Küresel sağlık krizi tarafından dokunulmamış herhangi bir sektör düşünemiyorum ve web siteniz sektörünüzün ilgili endişelerini yansıtmalıdır. Ne satarsanız satın, işinizi etkiledi. Bu değişiklikleri gidermek için Web içeriğinizi yenilenin.
Sağlık krizini nasıl ele alacaksınız elbette işinize bağlıdır. Ancak potansiyel müşteriler arıyor ve bu trafiği yakalamanız gerekiyor. Fiziksel konuma sahip her işletme, temizlik ve sanitasyon prosedürleri ve diğer güvenlik önlemleri hakkında bilgi vurgulamalıdır. Restoranlar taşıma menülerinin reklamını yapabilir. Mağazalar kaldırım kenarı toplama ve teslimat seçeneklerini kullanabilirler. Bunlar bariz SEO stratejileridir, ancak bununla yetinmeyin. Çevrimiçi bir perakendeciyseniz, insanların evde giriştikleri KENDIN Yap projelerinin çoğalmasından yararlanmak isteyebilirsiniz. Ya da belki evden alışveriş yapmanın ne kadar güvenli olduğunu vurgulayabilirsiniz.
Biraz yaratıcı olmanız gerekebilir, ancak web sitenizi sağlık kriziyle ilgili güncel bilgilerle tazelemeniz, işletmenizin sıcak konular için arama sonuçlarında yer almasını sağlamaya yardımcı olabilir. İş yapılışinizde önemli bir faktör olmasa bile veya işletmeniz geçici olarak kapatılsa bile, kısa vadeli SEO oyununu kazanmak uzun vadeli başarıya yol açabilir.
İlgili: Küçük İşletmeniz Covid-19 Salgınından Nasıl Kurtulabilir?
Uzun vadeli düşünün
Elbette, anahtar kelimelerdeki ve arama trafiğindeki değişen eğilimlerden yararlanmak, web sitenize yeni ziyaretçiler alabilir. Ve harika bir web siteniz varsa, bu yeni ziyaretçilerden bazıları muhteşem içeriğiniz için geri dönebilir. Ancak çoğunlukla SEO uzun bir oyundur. Ne kadar süre? Görünüşe göre, biliyoruz: Ahrefs bu yıl çeşitli rastgele arama terimleri için üst düzey web sitelerinde bir çalışma yaptı. Ortalama bir üst düzey sayfa iki yıldan daha eskidir ve son bir yıl içinde en üst düzey sayfaların yalnızca% 22’si oluşturulmuştur.
İlgili: Evergreen İçeriği Daha Fazla Trafiğin Sırrıdır
Bu işletmeniz ve SEO’nuz için ne anlama geliyor? Bu, SEO’da her yıl bir veya iki saat geçiremeyeceğiniz ve ilgili anahtar kelimeleriniz için üst düzey bir sonuç elde etmeyi (ve tutmayı) bekleyemeyeceğiniz anlamına gelir. SEO’nun, düzenli olarak yaptığınız işin bir parçası olacak şekilde işinize dokunması gerekir.
İster web sitenizi ve SEO’nuzu şirket içinde yönetin ister bir uzman tutsun, insanların işletmenizi çevrimiçi olarak nasıl bulduğuna dikkat etmelisiniz. Her işletme görünürlükten yararlanır. Küçük şirketler ve büyük, ürün ve hizmet purveyor’ları, hiper-yerel ve çok uluslu— tüm işletmeler, insanların onları bulmasına, cevap bulmasına ve sonuçta bir satın alma yapmasına yardımcı olan sağlam SEO’dan yararlanır.
Uzun vadeli SEO stratejiniz, anahtar kelime araştırmalarını, yaprak dökmeyen içeriği, zamanında içeriği, güçlü bağlantı oluşturmayı ve Yelp ve Trip Advisor gibi ilgili, sektörle ilgili sitelerdeki listeleri birleştirerek çok yönlü olmalıdır.
İlgili: Müşterilerinizin Olumlu Yorumlar Bırakmasını Nasıl Sağlayabilirsiniz (Ve Neden Yapmamayı Göze Alamazsınız)
Başarılı bir SEO stratejisine ulaşmak için titizlik ve sabır gerekir. Uzun süre içinde olmayı planlayın ve bunu sürekli bir öncelik haline getirin. Kazanan bir SEO, işletmenizi çevrimiçi bulan potansiyel müşterilerin hacminde ve kalitesinde çarpıcı bir fark yaratabilir. Yerel SEO, trend anahtar kelimeler ve uzun vadeli bir yaklaşımın doğru kombinasyonu, işletmenizi yeni yıl ve sonrasında başarıya hazırlayabilir.