Google’ın arama sonuçları sayfaları gelişiyor. Yeni unsurlar ve bölümler organik trafik fırsatları sunar. En yararlı olanlardan biri “İnsanlar da soruyor.” Sonuçlar sayfasında kullanıcıların sorguyla ilgili sorularını listeleyen bağımsız bir bölüm.
Mozcast’e göre, aramaların% 85’inden fazlasında “İnsanlar da soruyor” görünüyor.
Google, soruların arama yapanlara ek araştırma fikirleri verebileceğini ima ediyor ve “Bu sorular arama terimlerinizle ilgili ve bir sonraki adım olarak yararlı olabilir” diyor.
Google, “İnsanlar da soruyor” soruları seçme konusunda ABD patenti aldı. Esasen bir soru biçimindeki gerçek aramalara dayanır.
Bu, ‘İnsanlar da soruyor’ bölümünün potansiyel potansiyel müşterilerinizin potansiyel satın alma yolculuklarını yansıttığı ve bu nedenle hemen hemen herhangi bir anahtar kelime sorgusunu optimize ederken çok yararlı olduğu anlamına gelir.
‘İnsanlar da soruyor’ kullanma
Hedeflemek için bir anahtar kelime seçerken, “Kişiler de soruyor” kutusunda birkaç soruya tıklayın. Her tıklamanın daha fazla soruyu tetiklediğini unutmayın.
Aşağıdaki örnekte, “En uygun fiyatlı dizüstü bilgisayar nedir?” sorusuna tıklanın, bir Chromebook ve en iyi dizüstü bilgisayar markasıyla ilgili sorgular üretir.
Ancak, “Hangi dizüstü bilgisayar orta sınıf aile için en iyisidir?” seçeneğine tıklamak bir çocuk için bir seçenekle sonuçlanır.
“Çocuğum için hangi dizüstü bilgisayarı almalıyım?” tıkırdaması, evde eğitim için seçimler ve 10 yaşındaki bir çocuk için bir dizüstü bilgisayar üretir.
Hedef bir müşterinin bu soruları tıkladığını düşünün. Satın alma yolculuğu nedir? E-ticaret sitenizi tüm bu olasılıklar için optimize edebilir misiniz?
AlsoAsked.com, “İnsanlar da sordu” sorularını ve takiplerini çoğaltan üçüncü taraf bir araçtır. Araç, ziyaretçilerin ne aradığını bilerek sitenizin alışveriş deneyimini yapılandırmanıza yardımcı olabilir.
Açılış Sayfası Taktikleri
Açılış sayfalarınızdaki “İnsanlar da soruyor” sorgularını ele almak, başka bir yerde yanıt aramanın sıklıklarını kaydederek daha fazla alışverişçiyle etkileşime girecektir.
Ürüne bağlı olarak, sayfadaki iki ila dört soruyu yanıtlayın. Optimize ettiğiniz tüm sayfalara kısa bir SSS veya soru-cevap bölümü eklemeyi düşünün. Ayrıca, arama sonuçlarında SSS zengin parçacıkları oluşturmak için Schema.org’un SSSPage işaretlemesini kullanmayı unutmayın.
Office Depot’tan dizüstü bilgisayarlar için Soru-Cevap ile örnek bir açılış sayfası aşağıda bulabilirsiniz.
<değer yükleme=”tembel” arya-tarifli=”caption-attachment-1478136″ title=”Office Depot’un sayfasından dizüstü bilgisayar Soru-Cevap’ı gösteren ekran görüntüsü” alt=”Office Depot’un sayfasından dizüstü bilgisayar Soru-Cevap’ı gösteren ekran görüntüsü” width=”570″ height=”432″ src=”https://www.practicalecommerce.com/wp-content/uploads/2022/01/6-homedepot-questions-answers-570×432.jpg” data- class=”wp-image-1478136 size-large lazyload”>
Yukarıdaki her yanıttaki dahili bağlantılara dikkat edin. Hepsi Google’ın SERP’ine girerek Office Depot’un arama parçacıklarında tıklama olasılığını artırdı.
‘İnsanlar Da Soruyor’da Sıralama
“İnsanlar da soruyor” kutuları trafiği yönlendirebilir, çünkü her soru kaynağa bir bağlantı ile bir cevap sağlar.
“İnsanlar da soruyor” kutularını optimize etmek, her ikisi için de aynı algoritma olduğu için muhtemelen öne çıkan parçacıkları da optimize edecektir.
“İnsanlar da soruyor”da görünmek, ilgili sorulara kısa ve bilgilendirici yanıtlar vermek. Google’ı doğru bölüme yönlendirmek için HTML başlıklarını kullanın.
Yanıtların arayanların beklentilerini karşıladığından emin olun. Örneğin, bazı sorular yanıttaki fiyatlar gibi sayıları ima eder. Diğerleri, en iyi seçimler için sorgular gibi bir liste çağırır.
Bazı sorular (nasıl, kendin yap) yararlı bir yanıt için bir video veya resim gerektirir.
Değerli İçgörüler
“İnsanlar da soruyor”, arama optimize edicilere potansiyel müşterilerinin alışveriş yolculuklarını anlamak için değerli içgörüler sağlar. Aynı zamanda müthiş bir içerik fikirleri kaynağıdır. Google’da hedeflediğiniz sorguyu ararken bu soruları inceleyin. Bunu alışkanlık haline getir.