Bu yılki çoğu şey gibi, standart BrightonSEO da mevcut salgın nedeniyle değiştirilmek zorunda kaldı. Sahil şehri Brighton binlerce insanı ağırlayamasa da, gösteri hala devam etti, bu sefer tamamen çevrimiçi ve sanal! İki gün SEO liderlerinin ilgi çekici konuşmalarla doluydu, işte öğrendiğimiz öne çıkan bilgilerden bazıları.
Airtight Anahtar Kelime Stratejisi Nasıl Bulunur?
Anahtar kelime araştırması, tüm çevrimiçi pazarlama çabalarınızın planıdır ve bu nedenle vereceğiniz her kararı yönlendirmelidir. Hava geçirmez bir stratejiye sahip olmak ve herhangi bir anahtar kelimeyi kaçırmamanızı sağlamak için, tüm bu unsurlar dikkate alınmalıdır: hacim, alaka düzeyi, anahtar kelime boşlukları, rakip boşlukları ve tüm sektörünüz için ana anahtar kelimeler. İşte. takip etmesi kolay ve basit bir süreç:
1. Öncelikle sıra ettiğiniz tüm anahtar kelimeleri bulun
2. Eksik olabileceğiniz tüm kelimeleri ve terimleri bulun
3. Hepsini bir anahtar kelime planlayıcısına bırakmadan önce bir anahtar kelime karıştırıcısı kullanın
4. Doğrudan rakipler ve arama alanınızı paylaşan herkes dahil olmak üzere rakiplerinizin hangi anahtar kelimeleri sıraladığını öğrenin.
5. Tüm verileri bir elektronik tabloda bir araya çekin ve aylık arama hacmini ve her anahtar kelime için site sıralaması sayısını vurgulayın.
6. DEFEND: diğer rakiplerden ilk sayfadaki tüm anahtar kelimeleriniz sıralaması
7. GENİşLETİn: tüm anahtar kelime boşluklarınızda ve fırsat yerlerinde
8. STEAL: sadece birkaç rakip sıralaması olan büyük hacimli anahtar ifadeler
Spam Sitelerine Bağlanmaktan Nasıl Kaçınılır
Backlink’lerin en önemli sıralama faktörlerinden biri haline gelmesiyle, bu bağlantıların yüksek otorite sitelerinden olması gerektiği gerçeğini gözden kaçırmamak önemlidir. Bu nedenle, yarardan çok zarar verecek siteleri tespit edebilmek çok önemlidir, bu nedenle toksik bir sitenin faktörleri şunlardır:
· Web sitesinin hiçbir amacı yoktur
· Bizim hakkımda hayır sayfası
· Çok sayıda konuk gönderisi
· WordPress kare karo tasarımı
· “Bizim için yaz”
· Gönderim formları
· Konuk gönderilerinden veya ödemelerden bahsetme
· Ana sayfa için blog sayfaları
· Satış ortağı widget’ları
· Tutarsız biçimlendirme
· Özel favicon yok
· EAT sinyallerinin eksikliği
· DA, f trafiği miktarı ve trafiğin coğrafisi dahil olmak üzere site ölçümlerine bakın
· Giden bağlantıların sitelerini denetleme
· Sitelerin en iyi anahtar sözcüklerini denetleme
Ultimate Link Yapı Kontrol Listesi
Bağlantı oluşturma şüphesiz SEO’nun en zor unsurlarından biridir, ancak sağlam bir plan ve tekrarlamak için bir süreç ile bu kadar korkutucu olması gerekmez. Aşağıda takip etmek için en iyi uygulamayı oluşturan harika bir bağlantı bulunmaktadır:
1. Toksik web sitelerine aşina olun
2. İlgi ve değer sağlamak için potansiyel müşteri sitelerinde bağlanabilir bir varlık denetimi gerçekleştirin.
3. Kendi backlink profilinizi anlayın
4. Bağlantı oluşturma hızınızın ne olması gerektiğini kontrol etmek için bir backlink alma denetimi yapın
5. Sayfanızın dereceye girmesi için site çapında yeterli yetkiye sahip olduğunuzu kontrol etmek için bir DR Gap analizi yapın
6. Bağlantı metin oranınızın rakiplere ve endüstri standartlarına uygun olduğundan emin olun
7. Kalite güvence yönergelerinizi oluşturun
8. Markanıza veya ürün hikayenize karar verin
9. Neyin trend ve alakalı olduğunu keşfedin
10. Kara bağlantıları için taktikler bulabilirsiniz
11. Bağlanabilir varlıklarınız için hangi bağlantı fırsatlarının olduğunu ortaya çıkarın.
Anahtar Kelime Yamyamlaştırma Sorunları Nasıl Bulunur ve Tespit Edilebilir
Anahtar kelime yamyamlaştırma, aynı amaca sahip birden çok sayfanın aynı anahtar sözcüğü hedeflemesidir. Birçok insan aynı anahtar kelimeyi hedefleyen sayfalara geldiğine inandığı için bu genellikle karıştırılır, ancak birinin amacı bilgilendirici ve diğer işlemselse, bu yamyamlaşma değildir.
Anahtar Kelime Yamyamlaştırma Nasıl TespitIlir:
· Aynı anahtar sözcük için birden çok sayfa sıralaması
· SıRALAMA URL’si SERP’lerde değişmeye devam ediyor
· Ana sayfa sıralamada dalgalanmaya devam ediyor
· Önemli arama terimleri için sıralamaları artırmakta zorlanıyorsunuz
· Yanlış sayfa sıralama
Anahtar kelime yamyamlaştırma nasıl düzeltilir:
Herkese uyan tek bir boyut olmadığını ve yamyamlığa neden olan her duruma site genelinde aksine sayfa sayfa bakılması gerektiğini unutmayın.
· 301 yeniden yönlendirilen yamyam sayfalar – birincil sayfayı belirlemek için görünürlüğe, trafiğe ve bağlantılara bakın
· İki veya daha fazla sayfa tutmanız gerekiyorsa kurallı hale getirme kullanılır – bu, tüm sayfaların var olmaya devam ettiği ancak öz sermayenin birincil sayfaya aktarıldığı anlamına gelir.
· Yamyamlaştırma yalnızca meta düzeydeyse sayfaları yeniden optimize edin
· Sayfaları birleştirme/birleştirme
· Alt kategoriler oluşturma
SEO’nun Yeni Bing Web Yöneticisi Araçları Hakkında Bilmesi Gerekenler
Yeni Bing Webmaster aracı daha hızlı, daha temiz, eyleme açık ve duyarlı olacak şekilde tasarlanmıştır ve aşağıda listelenen birçok harika yeni özellik içerir:
· Arama Performansı Raporu
· URL Denetimi
· Backlinks Aracı
· URL Gönderimi
· Site Eşlemleri Raporu
· Anahtar Sözcükleri Ara
· Site Taraması
· SEO Raporları
· Robotlar.txt Test Cihazı
Makine Öğrenimi Sıralama Faktörlerini ve Önemini Nasıl Belirleyebilir?
Makine öğrenimi, milyarlarca site arasında sıralama faktörlerinin ne olduğunu belirlemenin en iyi yoludur. Bu, Google’ın ne aradığını daha iyi anlamamıza ve sağlam ve başarılı bir strateji oluşturabilmemize yardımcı olabilir.
İlk adım, modelinizi arama motoru sonuçları sayfasından gelen çok miktarda veriyle eğitmek ve verileri taramaktır. Model doğru şekilde eğitildikten sonra, URL’nizin ilk on Google arama sonuçlarında yer olup olmadığını tahmin etmek için kullanabilirsiniz.
Model daha sonra sıralama faktörlerinin önem sırasını gösterebilir. Bunu, tahminleri hesaplayarak ve “yanıt süresi” gibi bir kerede bir özelliği kaçırarak yapar. Daha sonra hata oranlarını özellik ile ve özellik olmadan karşılaştırır. Hata oranları arasındaki fark bize özelliğin önemini göstermektedir.
Python ve Machine Learning Teknik SEO’ya Nasıl Yardımcı Olabilir?
SEO’ya Nasıl Yardımcı Olabilir:
· Yinelenen görevleri otomatikleştirme
· Veri ayıklama analizi sağlama
· Verimli ve zaman tasarrufu
· İşinizi gelecekte kanıtlamanın bir yolu
· Verileri daha iyi anlamamızı sağlar
· Veriye dayalı kararlar alabilirsiniz
· Somut içgörüler sağlar
· Önerilerimize güven verir
· Diğer önemli optimizasyon çabalarına odaklanmamızı sağlar
Otomasyon Olanakları:
· 404 dama
· Dahili bağlantı analizi
· Anahtar kelime araştırması
· Görüntü optimizasyonu
· Parametre bulucu
Konferansın tadını çıkardık ve mevcut süreçlerimize uygulayacağımız en son endüstri trendlerini ve en iyi uygulamaları duymaktan gerçekten keyif aldık. Bir sonraki Brighton SEO’ya katılmak için sabırsızlanıyoruz!
Marka bilinirliğiniz, SEO puanlarınız veya başka bir pazarlama stratejiniz hakkında bizimle çalışmak istiyorsanız, bugün bizimle iletişime geçin. Görünürlüğünüzü güçlendireceğiz ve dönüşümlerinizi en üst düzeye çıkaracağız.